Saturday, July 23, 2016

Asal Muasal Nama Peketo

Jeneng panggilanku ancene aneh-aneh. Artine yo rodok nyeleneh. Radit, nggarai aku disongko lanang, terus jenengku diganti Raditya Nilna, terus aku dipadak-padakno karo Raditya Dika. Padahal, ono kakak kelasku seng kondo lek jenengku iku cantik, mboh wonge hehe. Seng paleng normal yo Dita.

Terus onok siji maneh celukanku seng asli nyeleneh.

PEKETO.

Sejarahe piye?

Dadi biyen pas aku kelas 5 SD, konco-koncoku jenenge Shilna (Cilnot) karo Hanum (Pocong) dan komplotane podo nggawe tren celukan anyar. Pokoe ngarepe dike’i ‘peke’. Arek jenenge Lailatul dadi Pekentul, Dinda dadi Pekendut, Indana dadi Pekena, moro aku kenek imbase. Dita dadi Peketo. Wes sampek saiki arek-arek iku nyeluk aku Peketo.

Iku sejarahe rek.

Artine opo?

Cobak nggoleko ndek google. Ketiken ae Peketo terus mbok enter.

Opo seng muncul?


Selamat mencoba!

No comments:

Post a Comment

About Me

PeketoWritan

Peketo hanyalah nama julukan yang diberikan teman-teman penulis sejak kecil dan akhirnya ia gunakan sebagai nama pena. Kelahiran Malang dan tidak betah panas. Sangat menyukai lemon dan warna kuning. Suka menggambar, membaca novel dan buku pengetahuan umum, serta menulis cerita. Rutinitasnya membaca Webtoon tiap jam sepuluh malam.




Recent Posts

recentposts

Random Posts

randomposts